jueves, 4 de diciembre de 2008

Szczesciara!

Los plata nam rozne figle, czasem mile , czasem takie, o ktorych chcemy zapomniec... Ostatnio przechodzimy burzliwy okres- okres zmian i niemilych niespodzianek. Jednak sa rzeczy i osoby, ktore tak czlowiekowi poprawiaja humor, ze chce sie zyc i dzialac. Taka wlasnie wspaniala niespodzianka jest dla mnie nominowanie mojego blogu przez 5 (az 5,wyobrazacie to sobie!) przecudowne dusze : Martusie, Anne, Madzie , Conchite i Paule. Jestescie cudowne! Dzieki wam poczulam sie potrzebna i mam ochote tworzyc:-)

Wedlug zasad musze wytypowac 7 wspanialych blogow. Najchetniej wyroznilabym wszystkie te, do ktorych zagladam, ale niestety jestem ograniczona przez tych z gory:-) Oto 7 najwspanialszych (wedlug mnie) blogow:

1.Martusia. Za to ,ze zawsze jest, kiedy ja potrzebuje. Za to, ze jest moja muza i natchnieniem. Za to, ze ma zdolne lapki i wykonuje cuda. Za piekne zdiecia pieknych przedmiotow. Za jej kamienna twarz i kochajace serce. Za to, ze jest taka, jaka jest!!!

2.Madzia. Za to, ze jest wspaniala osoba. Nie znamy sie dlugo ale wiem, ze jest to jedna z tych postaci, ktore pojawiaja sie w twoim zyciu i wprowadzaja pozytywny zamet:-) Za przepiekne zdiecia. Za cudowny klimat w jej domku. Za to, ze jest kochajaca mama i zona. Za to, ze umie sluchac i doradzac. Za jej dobre seduszko, ktore chce pomagac innym. Za szczerosc, wyrozumialosc i przyjacielskosc.

3.Paula. Za jej wrazliwosc na piekno. Za to, ze niedlugo zostanie mamusia:-) Za cudowne wnetrza jej domku i duszy. Za pomyslowosc. Za ciagle dazenie do ulepszania tego, co juz jest piekne. Za wspanialy blog wypelniony miloscia!

4.Ita. Za to , ze wzbudza moja zazdrosc (a nie jestem typem zazdrosnika). Za niesamowita pomyslowosc i kreatywnosc. Za to, ze potrafi zrobic cos z niczego. Za to, ze chetnie ukradlabym jej kilka rzeczy. Za to, ze dzieki jej zapalowi mam ochote dzialac i tworzyc bez konca!

5.Pasjonatka. Za cudowne i pelne wdzieku przedmioty. Za to, ze jak ogladam jej blog, to cieknie mi slinka. Za styl, ktory lubie. Za zdolnosci artystyczne , ktorymi niestety mnie nie obdarzono:-/ Za to, ze jest to jeden z tych blogow, do ktorych chetnie sie zaglada codzinnie:-D

6.Villa Vintage. Odbiera mi mowe. Zachwyca, wzrusza, wywoluje pozadanie... Za lodowke decoupage. Za przedmioty i meble z dusza.

7.Olla. Za wspanialy poczatek i na zachete dalszego tworzenia. Czuje w kosciach, ze bedzie co podziwiac:-) Za pomyslowowsc , klimat i duzo bieli:-)

Dziekuje...

POPRAWKA

Kolejne serducho przylecialo do mnie od Ita.Wiec mam juz 6!!!

5 comentarios:

paula_71 dijo...

:* :* :* razy 10000000000 tylko tyle jestem w stanie zrobić w podzięce za tak piękne słowa!
Przepraszam,że u mnie na blogu nie pisałam za co kogo nominuje :( postaram się to nadrobić :)
Pozdrawiam serdecznie-Paulina

Nasza kochana ruderka. dijo...

Nie ma za co:-)Slowa szczere i prosto z serca:-)Pozdrawiam.

decomarta dijo...

Dziękuję parówko! :DDDDDDD
Uśmiech milion!
Kocham cie, wiesz przecież :***

Ach, kamienna twarz... padłam na twarz, hahahahhaha

olla dijo...

Aniu:) Dziękuję dziękuję dziękuję:))

villa_vintage dijo...

Milion buziaków za takie przesympatycznie wyróznienie , jestes kochana:):) .Pozdrawiam serdecznie Dagmara