lunes, 1 de diciembre de 2008

Czas na zwierzenia:-)

Marcia chyba wyczula,ze dawno u spowiedzi nie bylam i zaciagnela mnie do konfesjonalu:-)Ze wzgledu na to,ze nie grzesze za wiele(hihihi) bede miala problem z wyszukaniem az 7 prawd.
1.Jestem okropna pedantka.Kazda rzecz ma swoje miejsce i tylko ja moge ja przestawic!
2.Mam manie sprzatania.Nie moge usiasc ani na 5 minut jak widze okruchy na podlodze.Chodze za Noemi i zbieram za nia zabawki a generalne porzadki robie (prawie) codziennie.Krzysiu mowi ,ze to juz fobia jakas:-)
3.Chomikuje wszystko,co sie da-stare bileciki,karteczki,ciuchy,materialy,papiery.....Zawsze moga sie przydac :-)
4.Okropny spioch ze mnie.Moglabym jak misie w sen zimowy zapasc.Na szczescie Noemi tez uwielbia spac i nie budzi mnie wczesnie:-)
5.Uwielbiam kombinacje roznego rodzaju.Jak nachodzi mnie wena to tne,kleje,przybijam,maluje...Jak zaczne to przestac nie moge.(hahaha)
6.Kocham slodycze w kazdej postaci.Jestem chudym lasuchem:-D
7.Mam wieczna potrzebe zmian.Lubie nowe rzeczy,lub stare w nowej postaci.Chyba dlatego nie przestaje tworzyc,malowac,przerabiac...
Do udzialu w zabawie zapraszam:
1.Martusie,
4.Anne,

11 comentarios:

li. dijo...

U Ciebie też śnieg:-). Prawie wszystkimi Twoimi grzechami i ja grzeszę:-)

Asia dijo...

Fajna zabawa:)))
Podpisuje sie pod każdym Twoim punktem!!!No może oprócz pierwszego-aż tak źle ze mną nie jest:)))
Pozdrawiam

Marcia dijo...

Aniu, to skoro ja Cię wyciągnęłam do spowiedzi to ja Ci chyba muszę dać rozgrzeszenie hahahaha co też niniejszym czynię :D

Ania. dijo...

Marcia dziekuje!Bez twojego przebaczenia chyba nie moglabym spokojnie spac:-)Pozdrawiam cieplo.

ivon777 dijo...

Witaj (:
dziekuje za zaproszenie- zwierzę się w najbliższych dniach- tylko musze zrobić ....rachy=unek sumienia. & grzechów głównych - to nie takie proste dla mnie (;

Przy okazji załączam spóźnione- ale szczere i serdeczne zyczenia z okazji Twoich urodzin. Nieustającej radości , moc zdrowia i szczęścia- dla Ciebie i wszystkich, których kochasz .
pozdr. cieplutko

ivon777 dijo...

7 grzechów miało byc i rachunek sumienia- ale ja jak wykle szybko pisze i taki oto efekt

Anna dijo...

Aniu dziękuję za zaproszenie do zabawy i zapraszam po "małe co nieco" na mojego bloga :)))

Madzia dijo...

Aniu miła niespodzianka czeka na Ciebie w Rustic Home:)))

Agula dijo...

Gratulacje Wyroznienia blogu.Fajny podklad muzyczny.Super Inspiracje.Na zywo twoj domek wyglada lepiej niz na zdieciach.Czesto zagladam na twoje stronke;Pozdrowionka.Twoja kochana siostrzyczka.Agula

Unknown dijo...

Ja również mam dla Ciebie niespodziankę!

decomarta dijo...

Zajrzyj do mnie parówo, mam dla ciebie niespodziankę.