miércoles, 22 de abril de 2009

Nagroda:-)))

Kochana Joasia nagrodzila mnie takim wlasnie wyroznieniem :-) Strasznie sie wzruszylam, tymbardziej, ze bylam pewna, ze po tak dlugiej mojej nieobecnosci na blogu i zaniedbaniu waszych kacikow, nikt o mnie nie pamieta :-/ A tu taka wspaniala niespodzianka! Dziekuje Joasiu :-) Nie bede nikogo nominowala, bo blogowych przyjaciol mam zbyt wiele i nie chcialabym nikogo pominac. Wszystkie osoby, do ktorych zagladam zasluguja na te nagrode!


Z ciazowych nowowsci- fasolka jest zdrowa i serduszko dzielnie pracuje. Dzidzia ma juz (hihi) 6 centymetrow dlugosci! Badania usg potwierdzily, ze w dwupaku jestem od 12 tygodni, wiec maly skrzat powinien pojawic sie 2 listopada. Kupa czasu przed nami , tak wiec mam nadzieje, ze zdarze zrealizowac wszystkie plany do tego czasu. Sciskam was wszystkie mocno i sle caluski. Pozdrowionka.

1 comentario:

rudlis dijo...

Gratuluję nagrody :)))
No kochana - dbaj o siebie i maleństwo:*