jueves, 20 de agosto de 2009

"N" jak Noemi :-)

Po dluuugich poszukiwaniach znalazlam idealny material na literke "N". Wlasciwie to bardzo cienki filc , wiec nie szylo sie za ciekawie. Tymbardziej, ze uparlam sie uszyc na maszynie (mam taka mala manie robienia pod linijke). No ale w koncu udalo sie :-))) I tak powstala "N" i seruszko do kompletu :-) . 7 wrzesnia ostatecznie dowiemy sie czy maluch, ktory tak strasznie sie wierci w moim brzuszku , to dziewczynka :-). Jesli sie potwierdzi pierwsze przypuszczenie , mam zamiar zamowic rozowa posciel Polka Dot dla obu dziewczynek :-) . Od dawna lubie te slodkie kropeczki. Niestety dosc trudno jest znalesc taki material. Na szczescie znany wszystkim sklep Zara wprowadzil na rynek taka posciel :-) (tu kliknij).



Na oknie dojrzewaja sobie w sloneczku nasze polne pomidorki. Nie sa zbyt urodziwe, ale za to jak smakuja... :-). Spora ich czesc juz zawekowalam na pomidorowke haha.

Tak na koniec dodam , ze wlasnie wkroczylismy w 29 tydzien ciazy :-). Czas leci tak szybko. Maluszek strasznie ruchliwy. Nie daje mi zbyt wiele odpoczac . Miejmy nadzieje, ze po urodzeniu sie uspokoi hahaha. A przygotowania ida pelna para . Najwazniejsze rzeczy juz mamy (oprocz wozka) . Lozeczko nadal czeka na przerobki, ale spokojnie- wyrobie sie . Tak mysle bynajmniej :-) Lazienka nadal nie skonczona :-/ Ale juz jestesmy bliziutko. No i w koncu kupilismy nowa podloge!!! Nawet nie wyobrazacie sobie jaka jestem happy :-))). Nie jest idealna , ale napewno tysiac razy lepsza od tej co mamy obecnie. Jak tylko zakonczymy remont w lazience, bierzemy sie za podloge :-). Koncze, bo pomyslicie, ze chwalipieta jestem , a nie jestem hahaah. Buziaki gorace dla wszystkich i juz teraz zycze wam milego i slonecznego weekendu. Moj ma byc bardzo sloneczny , a ja niestety jeszcze pracuje :-/ Pozdrowionka.

10 comentarios:

asiorek dijo...

śliczna literka, wszystko, co dla dziewczynek jest słodkie i miodzio:P
i ja mam już powoli obsesję-oglądam, a jak trafię coś fajnego np.w szmatolu dla dziewuszki-kupuje. Mój mąż śmieje się tylko. A ja znów pełna obaw przed kolejną ciążą..eh...pora już się zdecydować..

pościel śliczna:)

pozdrawiam

kasandra dijo...

Literka fantastyczna !!!

Oglądałam pościel na stronce którą wskazałaś - boska jest i taka urocza.

Tak to już z remontami bywa że ich końca nie widać, najważniejsze że Cię cieszą mimo brudu, kurzu itp. co jest z tym związane.

Tylko się nie forsuj zbytnio moja droga !!!

A maluszek kopie i dobrze niech kopie - takie jego prawo. W zasadzie to najmilsze kopanie pod słońcem prawda ?

Pozdrawiam

joanna dijo...

Suuuuper litereczka :))
Pokoik przepiękny z takimi dodatkami :))

Fajnie czytać, ze wszystko jest ok i masz tyle jeszcze planów...

Głaski dla dzidziusia :))
Ściskam Ciebie i Noemi :)
Papa...

Jadzik dijo...

Pomidorówka z własnych pomidorów dojrzewających w słońcu... mmm... musi być pyszna :)

Zapraszam do mnie po nispodziankę ;)

elka dijo...

To dużo spokoju życzę byś jak najwięcej odpoczywała.
Aha i pokaż pózniej oczywiście tą magiczna podłoge

memulka dijo...

śliczna ta literka i jaki fajny filc - w kropeczki :-)
powodzenia w remontowaniu

aagaa dijo...

Ale się u Ciebie dzieje !!!
Śliczny materiał i literka.Piękniusie zdjęcia.
I remont robisz-podziwiam..
I pomidorki w słoiki..
I to w Twoim stanie!!!!
Trzymaj się!Pokaz koniecznie domek po remoncie
Pozdrawiam

llooka dijo...

Och! Cudowności! Ja już od jakiegoś czasu głowię się nag literkami i ciągle nie mogę się do tego zabrać. Widzę,że gust mamy podobny. Taką pościel to i ja bym przygarnęła chętnie dla mojej Mi... A o pomidorach,które dojrzewały na parapecie u mojej babci to właśnie dziś myślałam. Chyba jakaś telepatia...

Michał dijo...

Witaj,

Bardzo podoba nam się Twój blog, dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do wzięcia udziału w naszej akcji - http://ikeakatalog2010.thinkahead.pl/ Niestety, na blogu nie mogliśmy znaleźć kontaktu mailowego do Ciebie, stąd prosimy Cię o kontakt z nami poprzez maila podanego u nas w zakładce „Kontakt”.

Pozdrawiam,
Michał Młynarski, Heureka

ushii dijo...

oj wiem jak ciężko o takie materiały :) ale myślałam, że tylko w Polsce takie problemy :)
A literka słodka
Pozdrawiam serdecznie Ciebie i dzidziusia i uściski dla Noemi!